servo motor
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

با کنترل کننده درایو SD6 آن را ایمن بازی کنید
موتورها ، درایوها و کنترل ها توسط سارا مید ، ویرایشگر وب ، 12/11/2018
"ماژول ایمنی پیشرفته" جدید SE6 از STOBER برای کنترل ایمنی یکپارچه در کنترل کننده درایو SD6 ادغام شده است.

با همکاری Pilz-Safe Automation ، متخصصان بین المللی انتقال قدرت و کنترل حرکت بین المللی ، STOBER ، ماژول ایمنی جدید SE6 را برای کنترلر درایو SD6 برجسته خود طراحی کرده است.

برای کسانی که قبلاً از کنترل کننده درایو SD6 استفاده می کنند یا قصد تعیین آن را دارند ، SE6 ماژول جدیدی است که به راحتی قابل استفاده است و امکان نظارت ایمن درایو در برنامه های مربوط به ایمنی تا SIL 3 ، PL e (دسته 4) را مطابق با EN 61800-5-2 و EN ISO 13849-1. کمترین زمان پاسخ دهی در بدترین حالت ، کمتر از ده میلی ثانیه ، توقف سریع را امکان پذیر می کند ، به مهندس طراح اجازه می دهد تا فاصله های ایمنی را به حداقل ممکن برساند.

یکی از نکات برجسته آن "مدیریت ترمز ایمن" است که شامل کنترل ترمز ایمن (SBC) و تست ترمز ایمن (SBT) با نظارت بر چرخه آزمایش است. مدیر عامل STOBER's Drive Controller مارکوس فری. "نشریه تجارت DGUV مبنای پیش نویس استاندارد DIN EN ISO 16090-1: 2016-02 را تشکیل می دهد ، جایی که موضوع محافظت از محورهای عمودی برای اولین بار در یک استاندارد توصیف می شود."

علاوه بر توابع توقف Safe Torque Off (STO) ، Safe Stop 1 (SS1) و Stop Stop 2 (SS2) ، SE6 توابع را برای حرکت ایمن و نظارت بر حرکت ایمن نیز فعال می کند. عملکرد Safely Limited Speed ​​(SLS) و Safe Speed ​​Range (SSR) اطمینان حاصل می کنند که درایو از مقادیر حد سرعت پیکربندی شده فراتر نمی رود.

جهت ایمن (SDI) جهت حرکت پیکربندی شده را کنترل می کند و افزایش ایمن محدود (SLI) افزایش قابل اطمینان را محدود می کند. Stop Operating Stop (SOS) توقف فعال را کنترل می کند.

مسئله مناسب بودن در دنیای واقعی در طول توسعه همراه با Pilz-Safe Automation در اولویت قرار گرفت و در نتیجه ، تمام توابع ایمنی تا SIL 3 ، PL e (دسته 4) قابل استفاده است.

همچنین ، SE6 به کاربر اجازه می دهد تا در صورت عبور از مقدار محدود ، یا در صورت توقف اضطراری ، متغیر پاسخ دهد. . "همیشه ایده خوبی نیست که بلافاصله کنترل کننده درایو را خاموش کرده و در صورت نقض مقدار محدودی ، توقف کنترل نشده درایو را انجام دهید. برای راه اندازی مجدد سریع و ساده ، معمولاً بهتر است که عمداً با استفاده از کنترل درایو را متوقف کنید ، و فقط اگر کنترل کننده این کار را انجام ندهد با کنترل کننده درایو مداخله می کند. "

با استفاده از SE6 دیگر نیازی به موتورهای خاص ، رمزگذارها ،خرید سروو موتور دلتا کابل ها یا سوئیچ های استال یا سرعت سنج نیست. کاربر می تواند از پیکربندی های موجود درایو استفاده مجدد کند یا به اجزای مناسب برنامه بپیوندد. این ، به نوبه خود ، معمولاً با کاهش هزینه های سیستم همراه است.

به منظور تداوم افزایش بهره وری و در دسترس بودن دستگاه ، سازوکارهای نظارت بر عملکردهای ایمنی فراتر از الزامات اساسی استاندارد شده گسترش یافته اند. با توجه به پایش مقدار محدود مبتنی بر موقعیت ، یا پنهان کردن پیش بینی سیگنال های تداخل ، می توان با حداقل فاصله تداخل به مقادیر حدی در نظر گرفته شده نزدیک شد.

مانند بسیاری از محصولات درایو STOBER ، تعویض آسان است ، زیرا کاربر فقط باید حافظه ذخیره اطلاعات قابل جابجایی را تعویض کرده و جایگزینی آن را تأیید کند. این امر پیکربندی کلی دستگاه را به کنترل کننده درایو جدید منتقل می کند و بدون نیاز به دانش تخصصی یا ابزارهای نرم افزاری انجام می شود.

SE6 با داشتن ساختار دو کاناله سازگار ، اجزای یکپارچه را بر روی هر دستگاه راه اندازی ، پس از هر STO و در حین کار آزمایش می کند. در نتیجه ، آزمایش عملکرد چرخه ای توابع ایمنی که در محل مشتری نهایی مستند است ، حذف می شود.

درایوهای نسل ششم STOBER کنترل کننده های قدرتمند مستقل و چند محوری را برای کاربردهای چند محوره بسیار کارآمد ارائه می دهند. کنترل کننده درایو تک محور SD6 انعطاف پذیر ، که بخشی از این خانواده محصولات است ، دارای جریان خروجی اسمی تا 85 آمپر است و در درجه اول در برنامه های مبتنی بر درایو با کنترل حرکت غیرمتمرکز استفاده می شود. همچنین این موتورهای همزمان همزمان خطی و چرخشی و همچنین موتورهای ناهمزمان را کنترل می کند.

مزیت مفهوم رابط مدولار و دامنه لوازم جانبی گسترده به این معنی است که می توان SD6 را با دقت پیکربندی کرد تا حتی تخصصی ترین کارهای درایو را نیز حل کند.

ماژول های ارتباطی CANopen ، EtherCAT یا PROFINET را می توان برای اتصال به یک کنترل کننده سطح بالاتر انتخاب کرد.

با افزایش دیجیتالی شدن، سیستم های اتوماسیون نیز باید قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر شوند. سیستم های کنترل مدولار مانند وب u-control می توانند هم وظایف اتوماسیون و هم وظایف IIOT را انجام دهند. به لطف مدولار بودن و استفاده از فناوری کانتینر جدید یکپارچه، وب u-control بهترین پیش نیازها را در اینجا فراهم می کند. توسعه برنامه‌های کاربردی جدید آسان‌تر می‌شود: راه‌حل‌های نرم‌افزار داخلی یا شخص ثالث را می‌توان به راحتی بر روی وب u-control نصب کرد، بنابراین عملکرد سیستم کنترل را مطابق با سناریوی برنامه خاص افزایش می‌دهد.

پیوند را دنبال کنید تا در مورد تبدیل شدن به یک فناوری ظروف همه جانبه و کاربردهای صنعتی اطلاعات کسب کنید.





:: برچسب‌ها: سروو موتورa2 ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: